. حصريا استماع وتحميل البوم عمرو دياب الجديد انا غيرmp3 كامل 2019 علي موقع نجوم شعبي - موقع نجوم شعبي اصل الشعبي كل ما يخص الهندسه الصوتيه والفوتوشوب حصريا استماع وتحميل البوم عمرو دياب الجديد انا غيرmp3 كامل 2019 علي موقع نجوم شعبي - موقع نجوم شعبي اصل الشعبي كل ما يخص الهندسه الصوتيه والفوتوشوب

عروض مميزة

حصريا استماع وتحميل البوم عمرو دياب الجديد انا غيرmp3 كامل 2019 علي موقع نجوم شعبي

حصريا استماع و تحميل البوم عمرو دياب الجديد انا غيرmp3 كامل 2019 علي موقع نجوم شعبيالالبوم كامل + كلمات كل اغنيه + اسم الملحن واسم الموزع وصاحب الكلمات  هنا وبس علي موقع نجوم شعبي






اغنية اول يوم في البعد

الأغنية من كلمات  أحمد المالكي تلحين محمدي توزيع أسامة الهندي كلمات الاغنيه :


اول يوم في البعد .. يوم بيعدي سنين .. عمر ما بين عمرين .. ماشي لوحدك تسال نفسك .. هو انا رايح فين ..اول يوم في البعد .. لما تبات مجروح .. والاحلام بتروح .. احساسك وحبيبك سايبك زي طلوع الروح .. اول يوم في البعد .. يوم بيعدي سنين  عمر ما بين عمرين .. ماشي لوحدك تسال نفسك هو انا رايح فين .. اول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت .. اول مرة بفكر عمري بعيش انا ليهبقي معقول مش هقدر تاني اسمعلك صوتبعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليكلينا حياه مع بعض هنعوضها منين ونعوضها بمين .. اصعب حاجة تهد في ثانية اللي انت بانيه في سنين .. اول يوم في البعد ده اللي بفكر فيه هعمل ايه بعديه .. ده اللي يفارق اغلي حبايبه ياعيني الله يقويه .. اول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت .. اول مره بفكر عمري بعيش انا ليه .. بقي معقول مش هقدر تاني اسمعلك صوت .. بعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليك .. اول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت .. اول مره بفكر عمري بعيش انا ليه .. بقي معقول مش هقدر تاني اسمعلك صوت .. بعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليك

*******************************

اغنية بحبه


كلمات أيمن بهجت قمر 

وألحان محمد يحيى 

 وتوزيع أسامة الهندي.

كلمات  الاغنيه

بحبه فى دلعه وتقله.. بحبه فى قلة عقله.. بحبه فى غيرته عليا.. ودايما بيتهياله .. حتى طبعه انا حافظه وخت عليه .. لا فى زيه ولا بقي فى ربعه.. بحبه وخدت عليه   ..  حبه ليا آه آه

********************

اغنية  تحيرك

الاغنيه من كلمات  :  محمد القاياتي

الحان  : محمد حمزه

توزيع موسيقي وميكساج  : طارق مدكور

انتاج    :   شركة ناي  فور ميديا

كلمات الاغنيه :

تحيرك تغيرك تخليك ترجع العمر اللي فات وتعيشو تاني .. منوره وسكره ..  توديك دنيا تانيه تلفها وتيجي في ثواني .. دي بالنسبالي جنه اتفتح بابها .. نعمة القدر جابها  ورزقني اسبابها .. قريبة وطيبة يا سبحان اللي جابها .. في وقتها وعوضني بيهادي فرحتي وصحبتي معنديش حيلة من غيرها وماليش خير الافيها .. دي بالنسبالي جنه اتفتح بابها نعمة القدر جابها ورزقني اسبابها

اغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ads